torsdag 14 juli 2011

Spöregn

Idag har det regnat sen vi vaknade.. Inte bara lite stänk utan piskande regn och så blåser det fan..
Jag gav mig ut på en löprunda i morse och hade halva biten en härlig motvind med regn piskandes i ansiktet..

Vi bestämde oss iallafall för att åka in till borgholm för lite shopping och lunch.
Paraplyerna vände sig ut och in och vi var allihop precis dyngsura efter bara nån timme så shoppingen blev effektiv ( Jack och Clara hittade iaf varsin tröja och jag 3 par tights) sen var vårt mission att hitta en resturang med så många sittplatser som krävdes för oss , ilket var typ alla andras mission med så vi gav upp och åkte till Köpingsviks pizzeria och satte oss där som 7 blöta katter och åt flötmat :-)
En slöareftermiddag i huset lockade alltmer så jag och mamma handlade med oss en massa skvallertidnigar och fika och så har vi haft en lugn em här i huset.

en dyngsur liten Clara på pizzerian

Mamma och bror

Bärbar DVD is the shit när det ösregnar ( men jag hara fem myror är fler än 4 elefanter )

Läsning/ surfning för mig :-)

och lite mys med mini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar