lördag 16 juli 2011

Lördag

Ligger ju lite efter nu så här kommer uppdatering :-)

Igår fredag vaknade vi upp till ett soligt Öland. Underbart!!!
Vi packade ihop oss i bilarna och åkte till Ölands djurpark.
Jag har aldrig varit där förut och blev positivt överraskad. Bra combo med djurpark, nöjesfält och badland .
Kl 14.30 bestämde sig dock vädret för att jävlas och det mulnade på och blev kallt, men vi höll oss varma med karusellåkning ( vissa av oss där jag INTE är inkluderad)

Clara redo för avfärd

Döttrarna med mormor

Clara med Crille

Julia och Jack hos getterna

Crille, Clara, Julia och mamma Yvve

Jack och Clara

Clara tycker dte är "tummen upp" att va på Ölands djurpark

Salig dotter

Jack och Julia

Jack och Julia

Lite hoppborg

Clara

Clara och morbror Niklas 

Jacken

man gör ju som sina syskon :-)



Kvällen var lugn och gick i det eviga städandets och packandes  tecken för mig och mamma men vi hann med tacos och lite film och jag hann med den dagliga löpturen , 5 km, även denna dag i regn.

Idag åkte vi hem från Öland vid 11- hugget. Lunchstopp i Oskarshamn  och vi hann hem precis lagom för att packa in alla väskor i huset för att sen snygga till oss och åka till Grebo för att fira pappa och Evas 55 -årsdag.
Vi 4 barn hade gått ihop och köpt en rejäl grill till gamlingarna :-)

Nu har jag förberett smörgåstårtor för i morrn ska vi ha kalas för Julia som blir 13 år på onsdag men som ska firas i morrn av släkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar