söndag 10 juli 2011

All in,,,

Lördagen började med sovmorgon och sen intog jag, Tanya och Sissela johannelundsbadet och solade oss några timmar innan det va dax att åka hem och fixa till huset och mig själv inför kvällens partay.

Vid 18- tiden droppade dom in en efter en och partyt blev en minnesvärd kväll/ natt och morgon med massor sång och framför allt skratt.
De sista gästerna gick hem 05.15. Snacka om helkväll!

Ett axplock av alla bilder jag lyckades ta :-)













Solen hade gått upp och börjat värma när det va dax att äntligen få sova :-).
Frukost med Tanya sen var dagen väldigt lugn tills jag fck hem mina finaste 3.
Uppackning av väskor och sen blev det glass  och en massa kramar med den man fortfarande får kramar av.
Nu har jag fått ha lite mystid med Jack i soffan och idag blir det sängen tidigt.




I morrn, första semesterdagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar