torsdag 28 juli 2011

kvalmigt...

men inte så mycket sol..
Clara va ute och lekte med kompisar tidigt och Julia, sova-över-kompisen Celinne, och Jack sov länge och hade ingen brådska på morgonen så dm fick agera barnvakt och jag tog mig ner och körde ett styrkepass på gymmet.
Tungt som fan idag men jag fixat!

På eftermiddagen åkte vi till Ö&B och fyllde på förrådet av rengöringsmedel, schampo och annat smått och gott, och sen fick Clara och Jack varsin ny kickboard.
Jack som är van att va karl i familjen satte ihop båda två :-)



Vi åkte sen till härliga Söderköping för lite glassätande på smultronstället. Kön gick snabbt framåt och det va jättefint väder. Efter vi lämnat smultronstället med proppmätta magar strosa vi lite längs kanalen innan vi åkte hemåt.
Det va längesen jag var där, underbar liten stad på sommaren.








Nu står regnet som spön i backen men så snart det slutar ska jag ut på en långpromenix .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar