måndag 25 juli 2011

att bara va..

är inte riktigt min grej men idag har jag iaf försökt.

Jag och Clara tog sovmorgon och åt lång frukost och tog sen ett bad i hop. Bra start på dagen!
Jullan och Jack kom vid 12. Julia med en riktig förkylning så planer på att åka iväg idag lades på is och jag tog med mig Jack och Clara till centrum för inhandling av dels mat men också halva apoteket till den lilla vissna tjejen.

Julia intog soffan och sängen med nässpray, näsdukar, naturmedel och lite värktabletter och vi andra fortsatte med lite röj hemma och en tur till tippen följt av lite ogräsrensning.

På em fick vi besök av Åsa med Simba som stannade på en liten pratstuns och sen även lillebror so gjorde ett kort stopp.

Efter middagen blev det en långpromenad för mig och nu väntar en lugn kväll hemma med barnen.

I morrn åker vi till mormor Yvonne och Christer och hoppas att solen vill titta fram lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar