söndag 3 juli 2011

Familjen...

Min fina familj beatår av mina tre barn Julia , Jack och Clara.

Julia snart 13 år.Den här skönheten föddes  2 ½ månad innan min 18 årsdag.


och så fina Jack! 9 år och en liten klon av sin pappa :-)


och så den lilla blonda, Clara 5 år.


Sen mina föräldrar, här med mig på min 30-årsdag i höstas


Jag och min lillebror Niklas.


Bonusssyster Anna till vänster, sen vår gemensamma lillasyster Jennifer i mitten på henne 18-årsdag :-)


och så sist men inte minst, Christer, mammas sambo sen 10 år. Han som hjälper mig med allt och som stöttar mig i allt, han lagar allt i mitt hus, han som skottar snön, han underhåller bilen, klipper gräs, och framför allt älskar mina barn som sina egna barnbarn. Jag skulle aldrig klara mig utan honom!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar