måndag 11 juli 2011

En lugn dag

Idag har vi haft en lugn och jättefin dag. Barnen har lekt med kompisar och jag har hunnit med långpromenad, plock hemma, tvätt, bakat sockerkaka, fikat hos Emma och Andy, handling, em tripp till Ikea med döttrarna och så en långpromenad till med min bästa granne.

På Ikea fick min härliga minsta avkomma x antal utbrott så besöket blev väldigt snabbt men vi hittade det vi letade efter, present till Pappa och Eva som ska ha 55 - årsfest på lördag kväll.

På onsdag åker vi till Öland så jag ska nu ta tag i lite packning så lite är gjort.. kontrollfreak som jag är..

Lite bilder från idag.

"mogon"-promenad 7 km

Karins vattenmelon glömdes helt bort på festen men den åt jag och barnen idag. Tack snälla Karin :-)

Sötis- Nike

Fika hos Emma 

lycka hos 5 -åringarna. Bra investering Emma och Andy ;-)

syskonen H

Vilken lycka att då spruta ner dom stora barnen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar