torsdag 7 juli 2011

för få timmar

Näst sista dagen på jobbet innan semestern idag. Telefonmöten från klockan 8 fram tills 15.30 konstant så jag va bra slut i huvet OCH i öronen när jag åkte från jobbet.
Som tur var fick jag ett avbrott då jag fick lunchsällskap i form av en god vän som tog med mig till gamla Linköping på lunch i solen. 


Vädret va ju underart idag så det tog emot att gå ner till gymmet idag efter jobbet men envisheten tog över och jag svettades igenom ett ordentligt pass med löpning och styrka.

Hann bara hem innan jag blev bjuden till Grebo och X:et och stora dottern som skulle mumsa pizza. Det tackade inte en slutkörd Lina nej till så det blev en tripp till Grebo och soffhäng en stund med Jullan och Johnny. 

På vägen hem blev det ett sista stopp för dagen och det var Tanya och Jenny som fick sällskap av mig och där blev det balkonghäng och skitsnack tills klockan sa att jag behövde åka hem för att orka upp i morrn, och nu har klockan sprungit iväg ännu mer, så för att klara den sista intensiva jobbdagen på 4 veckor är det väl dax att sova.
Dygnet har för få timmar.. 

Sov gott alles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar