lördag 2 juli 2011

Åska och dunder

Idag har det åskat och kommit rejäla skurar hela dagen och samtidigt har det varit jättekvavt och klibbigt.
Blommorna på framsidan som jag planeterade i våras såg förskräckliga ut så jag och Clara åkte till blomstertorget i morse och shoppade nya och plantrade lite fräscha blomster som förhoppningsvis håller ett tag :-)
Vi hade sen en lugn och slapp dag i kontrast till tidigare veckan.
Jag städade och så hade vi Johnny som sällskap och även mamma och Christer kom förbi på fika och småprat.
Jag och Clara hann med en långpromenad mellan regnskurarna och kvällen spenderades i soffan med godsaker och mys framför en bra film. Vi såg the adjustment bureau, skitbra film som jag verkligen rekomenderar.
Nu är det dax att försölka få dom två stora i säng.. Dom har ju sommarlov och är uppe längre än sin mamma numera.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar