tisdag 6 november 2012

Stockholm

Jag avslutade och påbörjade den här veckan i Stockholm och datorn fick faktiskt stanna hemma ( har aldrig hänt förr ) varpå det varit tyst här inne.

Åkte tåg till Stockholm i söndags em. Det var otroligt längesen jag gjorde det. Som Kundansvarig var det resor nästan varje vecka och oftast tåg men nu är vi nästan alltid fler som åker och då blir det ju bil.
Väl på tåget hann jag bara sätta mig ner innan jag stötte på en gammal klasskompis som numera bor i Stockholm men som varit i Linköping och hälsat på.
Vi satte oss i hop och pratade i kapp ordentligt. Skitkul!!!!

Väl i Stockholm blev jag utdragen på en kort löprunda runt långholmen i mörkret, som tur var hade jag trevligt sällskap. :-)
Mat framför TVn och en flaska rött var den precis lagom och vi fortsatte sen med film.
Perfekt söndag!


Måndagen innebar utbildning för Ledningsgruppen i Globen. Sista delen.
Jättebra utbildning och bra avslutning.


Lite praktiska övningar

Där vi dagen till ära körde kvinnor mot män ( eller Procucers mot Processors )

Och tjejerna med vinnarskalle vann ju såklart tävlingen högst torn vinner. Övriga tog det med ro.. :-)


Direkt efter utbildningen åkte vi in till Grill för avtackning av vår fd VD.
God mat och ett glas rött till maten sen körde Anneli hem mig och Tobias.
Sent i säng och upp tidigt men jag tog det lugnt i morse. Det behövdes!

Lina B skötte fickparkeringen







I kväll ska jag på Lasebehandling av tatuering part 3. Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj fan va oskönt det ska bli men bara och bita ihop.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar