torsdag 1 november 2012

En stor skatt

Saknar honom gör jag jämt, gråter gör jag när det blir för påtagligt och ler gör jag ofta och mycket åt alla minnen.
När jag lagar mat kan jag nästan känna honom sitta vid köksbordet som han alltid gjorde, lojt och med mobilen i näven, såklart. Alltid på väg nånstans, konstant pratandes i telefonen.
Jag kan känna hans lukt och höra hans skratt varje dag.

Han har lämnat otroligt många minnen efter sig men har har också lämnat en stor stor skatt.
En liten prins som är min brorson och min gudson.
Han har ett jättebra liv fast hans biologiska pappa inte finns mer. Han har en stor familj och han får så mycket kärlek man bara kan ge en liten 4 åring.
Att jag får va en del av hans liv är nåt jag är oerhört tacksam för. Älskade älskade unge.

Idag hämtade jag Milon på dagis för några timmars lek och mys,

Milon och Julia


soffmys

Söting

med favoriten Jack

Tack för idag fastern avslutar han kvällen med att säga och fastern hon säger samma sak:

Tack för idag Milon.


2 kommentarer:

  1. Underbar skatt. Blir glad varje gång du gör ett inlägg om Milon. Ni betyder nog mer för varann än vad någon kan ana.
    Som alltid... Ta vara, och det vet jag ju att du gör! Krama <3

    SvaraRadera
  2. Så är det absolut! Tack!!!! Bamsekram

    SvaraRadera