onsdag 7 november 2012

Mer tatoo-free

Tisdagen försvann i en rasande fart då jag försökte komma i fatt med allt på jobbet.
16,45 var det dax för tatoo-free igen och det är långa 20 minuter men det gick bra.
Idag svider det som eld men det är bra, det läker!
Färgen har börjat släppa innanför konturerna mer och mer så nästa gång är det dax att börja "spränga " bort färg med maskin nr 2.

Bedövat innan behandling 3. ( man ser att färgen börjat släppa i mitten fläckvis )
Efter 12 h ( i morse ) Nu är det bra mkt värre.  :-S

Om några dar ser jag hur mycket behandling 3 gett. Ser fram emot nästa omgång då man ska se mer resultat förhoppningsvis.
Målet är att den ska va helt borta innan sommaren.

Väl på salongen bokade jag in tid för konsultation fläckar i pannan. Snart ska dom va borta och pannan len som en babystjärt ;-)

Igår fick kroppen vila iom behandlingen men idag har det gymmats. 4 km löpning och 30 min styrka fick kicka igång onsdagen.
Istället för gym igår fick jag prata i kapp med min fina fruga, Sissela.
Jag ordnade tacopaj och hon döp upp i Onepiece för tjejsnack, bilprat och festplanering.



Idag jobbas det tills 18 sen ska jag träffa nästa fina brutta. Emma <3.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar