lördag 10 november 2012

Lördag

Fredagen blev en lugn historia efter kvällsspinning på gymmet och Fars-dag-presentletande till stan stängde.
Jag är lite present-tokig men gillar mest att köpa till andra och när det är fars dag handlar jag alltid nåt litet åt både min egen pappa och åt han som de senaste 12 åren stöttat mig som en pappa, Christer, och såklart till mina barns pappor.
Mycket paket blir det. :-) 



Fredagsmys i soffan med Tarzan


Lördagen startde såklart effektivt med storhandling och besök hos Niklas innan kl var 11.

Senaste tillskottet på Niklas plats är ett fiskespö från Oscar. Så fint! 
 Min fina prins spelade sen en otroligt bra match i Åtvidaberg och grabbarna vann med 7-3. Stolt mamma!!!

Jacken



Efter match i Åtvidaberg åkte jag och hämtade fasters lilla solstråle Milon för lunch hos mamma.

Milon och Björne

Busungen!

Innan jag åkte hem spelade vi Memory i lag

Gissa vilket lag som just vann här? ;-)



men vi vann oxå en gång..
Kvällmaten intas med Helena i soffan :-)



Trevlig lördag på er !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar