fredag 2 november 2012

Bildbomb

Idag får bilderna beskriva vår lediga dag:

en omgång spel innan frukost

Halloweendisco på fm för den lilla blonda, Tfnmöte och handling för mig

sen lite mer spel,,

Efter sopplunch åkte jag till fenomenmagasinet med Jack och Clara

Där finns det mycket att titta på






och pyssla med.,.


Vi avslutade med våning 3 där dom här grabbarna bor


sen får man ju inte missa Cloettaboden.. 10 kexchoklad för 35 kr. Som hittat. omöjligt att motstå

Hemma igen blev det bullbak och medans bullarna jäste tog jag och Jack en löprunda innan mörket kom

mmmmmmm

Nämen sötnosen fångades på bild med,


barnen hos morbror

där vi byggde ett hjärta av ljus




och vi tände sen varsitt ljus i kyrkan för Niklas

Nu ska vi äta ryggbiff och potatisgratäng och sen ha en skön kväll i soffan jag och mina tre <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar