måndag 12 november 2012

Ny vecka

Förr hade man ju sina diplom på väggen på kontoret.
Mina ligger huller om buller överallt.. Det har blivit en del genom åren och speciellt det senaste året.
Tänkte på det idag..  Vilken resa  jag gjort och vilket privilegium att få så mycket personlig utveckling på vägen genom så mycket utbildningar och framför allt all erfarenhet jag får genom mitt jobb.
Ingen dag är den andra lik och besluten är snabba men otroligt viktiga och människorna jag jobbar med är många.
Jag jobbar med ett gäng som är helt fantastiska och det gör att vardagen alltid är rolig även när besluten i bland är tuffa.



Nog med jobb..
Mina två stora är kvar hos Johnny en dag till iom sen träning för Jack idag ,men i morrn kommer dom äntligen hem.

Jag och den lilla blonda har därför hängt själva i kväll.
Vi började med tankning där damen hjälpte till ;-)


 och fortsatte med vardagsbestyr när Sofi rinmgde och ville komma och lämna en hylla jag köpt av henne. perfekt!!!!
Vi har nu gjort om lite i vardagsrummet redan nu men vi måste nog testa lite olika varianter innan jag är nöjd :-)

Kul kvällspyssel iaf.


Sikte å Tisdag. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar