söndag 11 november 2012

Min far och jag

Fars dag i dag och dagen har spenderats med många pappor.
Christer firade jag igår men idag var det 3 pappor kvar.
Julia och Jack fick fira sin pappa i Åtvidabergs sporthall med mig, Christer, mamma och Milon som sällskap, min egen pappa besökte jag på em och nu på kvällen fick Clara ge sin pappa ett paket.
Idag går självklart extra många tankar till min ängel Niklas som firar sin fars dag i himlen.

Grattis på fars dag alla pappor där ute.

Nöjd brorson

Johnny och jag i Sek under sammandraget
Gänget hämtar Julia på konfirmationen i pausen i Jacks cup
Julia och Milon

Julia "kollade" på Jacks match ;-)

Fining!
Blondie firar pappan

och passar på att utklassa sin mamma i memory innan Solsidan 

Fördelen med hösten: Ljusen

Nu är söndagen snart slut och det väntas ytterligare en vecka i mörker. FY FAN vad jag hatar den här tiden på året. Jag vill ha SOL!!!! Jaja tur jag har mina tre små solar som lyser upp allt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar