måndag 13 maj 2013

Renoveringen

Ja NU är det äntligen klart!
Herregud va underbart! Jag blir helt glad av att se hur fint det blivit :-)

Idag invigde jag hela köket genom att göra Emmas kycklingfilé med timjan och bulgur. Underbart gott och det bästa av allt var att jag kunde diska efteråt. I rinnande vatten. sjukt underskattat!!!

Lite bilder då:



Före:




 och under tiden..

rivning i full gång

nytt golv på plats

och takmålning

innan kakel 

och till slut:







Tack bästa grabbarna Micke, Marcus och Robban för ett otroligt fint jobb och stor eloge för att ni stått ut med mitt konstanta tjat :-)





2 kommentarer:

  1. Tjusigt gumman!ja visst är det en fröjd:-) tror jag var ute i vårt nya kök igår kväll 15 gånger för att dricka vatten..kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbar känsla. Jag ska nog flytta ner till köket ;-)

      Radera