söndag 26 maj 2013

Regn och rusk och mors dag

Gårdagen var lugn och skön med ett glas rött till maten och sen cola och godis till fotboll  och film ( ja helt sjukt men här fick man offra sig och se finalen :-P )
Lite spel och sen en Wallander och på det SOVMORGON idag. Det satt verkligen fint!


Idag ringde mamma och väckte mig och bad om hjälp att komma till sjukhuset då Christer fått feber och var på onkologen för provtagning.
Mormor behövde hjälp med räkningar och handling av mamma och självklart åkte jag till Christer.

Här jobbar det många änglar som tar väl hand om Christer

Mamma fick öppna present på sjukan

En skyddsängel kan man aldrig ha för många av

Christer mådde bättre och vi fick snart åka hemåt.

Väl på landet passade jag på att städa ur bilen invändigt. Förstår inte hur snabbt den kan bli skitig..

Mammas katter slogs om uppmärksamheten av mig och jag lyckades fånga bråket haha


 Hade tänkt ta en löprunda idag men himlen öppnade sig så istället blev det 1 h på gymmet med cykling ( för att skona höften) och styrka .


Det blev en morsdagbukett till mamma och en till mig själv.
Man har ju ändå varit mamma i snart 15 år nu. Det är jag värd :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar