tisdag 28 maj 2013

Huset fullt

Huset är fullt av liv och rörelse.Mina 3 finaste är hemma!

Jacken var hemma från skolan igår då han varit dålig i helgen med astmahostan.
Mamman blev lagom stolt när det här sms:et kom från 11 : åringen :-)


Han kommer bli ett riktigt kap min fina kille!

Eftersom Jack inte kan träna med astman även om han är mycket bättre idag och han nu kan gå till skolan igen så har kvällarna här varit lugna.
Inte helt fel!

Jag har hunnit med motionsrundor både igår och idag och idag hann jag även med kvällskaffe med Emma medans våra barn lekte utanför.

På lunchen igår fick grabbarna följa med och inhandla lite ny ansiktscreme.
En dyr vana jag inte kan va utan!



och nagellack behövs alltid :-P Perfekt med flera små. Man tröttnar ju ändå på dom. 
Jacken testar nya klubban

Julia ( längst till vänster ) med tjejkompisarna på deras konfirmation. Fint kort! Jag har lovat att beställa  en liten förstoring på det här till dom.


Clara igår. Trött litet kontrollfreak

Kvällens runda vid ullstämma
Ja en salig blandning blev det idag :-)

Trevlig tisdagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar