lördag 18 maj 2013

Julias konfirmation

Den här dagen började 07.00 med att göra klart tårtan och fixa inför mottagningen här hemma.
Jag väckte sen barnen med våfflor till frukost och kl 10.30 var vi i Åtvidabergs kyrka för Julias konfirmation.
Bildbomb får visa vår lördag.

Får efter lite motstånd ta kort på småsyskonen :-)


Julia med mormor och Christer

Lotsar pappa rätt i sista stund



Gissa vem Clara klängde på hela tiden vi satt i kyrkan..

Clara smygfota mamman

Lillasyster, pappa Eva och Julias farmor

Vacker <3




Farmor och Julia


Stolta föräldrar



Presentöppning

Pappa Jennifer och Crille


Guddottern Emilia kom i härlig sommarmundeing och fick kramas med moster

och söt som få, Linnéa. :-)

Underbart! Min farfar med Emilia

farmor

Fika på golvet 

Underbart med fullt kök! 
En jättelyckad dag där allt rullade på enligt plan.
Julia är jättenöjd med dagen och alla fina presenter.

När alla åkt kastade jag av mig klänningen och tog på mig löpskorna och gav mig ut på en runda.
Jag har sprungit på asfalt mycket på sistone och har fått rejält ont i höften. Fab inte bra inför blodomloppet på torsdag. hoppas det ger sig!

Efter grillade hamburgare har vi nu tagit fram godsaker för nu är det snart eurovision :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar