onsdag 31 juli 2013

Mitt i veckan

Och i morse blev jag väckt vid 07 av den här ungen som skulle spendera dagen med mamma.

Kom upp nu då!!!! sa hon när kl var 07.30. 

Vid 9 hade vi redan handlat men sen lockade kompisarna på gatan och jag själv spenderade några timmar jobbandes vid datorn. 

Idag hade jag sjuk träningsvärk efter ett tufft pass på gymmet så jag tog bara en promenad idag och lät kroppen vila. 

Kesoplättar med ost och skinka emellan blev dagens lunch för mig.



Blondie blev hämtad av Christer framåt kvällen då hon ska va där i morrn och jag åkte och hämtade Emma för en kvällstripp till Ikea. 



Jag hittade en hel del och nu är allt på plats.
Det är extra roligt att shoppa när det är "gratis" . Jag fick ju ett presentkort när jag köpte köket och det har räckt tills nu. Lyx! 

Torsdag och fredag kvar innan vi åker mot sth på lördag för att sen åka till Gotland en vecka. 
Gissa om kontrollfreaket börjat packa och skriva listor.. :-) 
Närmsta dagarna är fullspäckade med både jobb, lunchdater, flytt och tillhörande flytta-in-party, gym, löpning  och så förberedelserna inför resan. 

Nu jäklar ska vi ta vara på det sista av sommaren :-) 

 Nu ska det ätas dom här jordgubbarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar