torsdag 1 augusti 2013

Augustis första dag

men idag fanns det ingen blond unge som väckte mig men en rödhårig katt..


Jag startade dagen med 4 km löpning och det va fan inte kul då jag har träningvärken från hell sen gymmet.
Man ger ju inte upp men hade velat lägga mig ner och tjuta en skvätt. :-P

Jag körde lite jobb från altanen på fm och åkte sen ner och mötte mamma och käkade lunch.
Vi pratade roliga saker och jobbiga saker. Tänk att man har världens bästa mamma där man på 45 min kan blanda högt och lågt. <3
Jag fick dessutom med mig en full påse med nyinköpta kläder till barnbarnen .


Efter lunch i solen blev det jobb en stund till men nu på kontoret.
Jag åkte sen till Emma och nya lägenheten som håller på att packas upp för fullt.
I morrn blir det mer uppackning men då tar vi hjälp av lite vin och ett gäng tjejer med :-)

Jag var ikväll uppe hos Niklas och där är det alltid så vackert.
Kyrkogården har byggt ut lite och när jag tog en runda såg jag det nya trädet dom satt upp med guldlöv med namn på. Otroligt vackert en fin sommarkväll och jag är säker på att det kommer va lika vackert året om.
Själv vill jag ha en sten men ett bra alt för som som inte vill ha en egen gravplats.




Underbar sommarkväll idag. Hoppas vi får ett par till såna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar