lördag 27 juli 2013

Dop och Jullan is back

Idag kom hon äntligen hem, min stora unge.
Underbart!
Hon har haft det jättebra i Ystad och kom hem brun och med ett strålande humör tidigt i morse.

Idag var det dax för dop i Ekholmen. Ida skulle få vatten på huvet och det gick galant.

Intresset i kyrkan var svalt men det gick snabbt och smidigt

Clara la sig ner på slutet och viskade " Är det slut snart"

Nydöpt tjej

Tripp, trapp och trull <3


Julia såklart med mobilen i näven och en trött Åsa som just nu bara packar och packar då både semester och flytt vankas

Noah och Nike

och Emma

Present-öppnar-ansvarig bjöd på party-posén Elvisminen

Dagens mittpunkt hade sovit för lite och var på uruselt humör under fikat. Tur man får va hos mamma då

Patrik hade många hjälpande händer när presenterna öppnades
 Tack för idag Karin och Patrik!

Barnen cyklade hem och jag cyklade och handlade och Blondie pysslade i vanlig ordning en stund innan både hon och Jack gick ut och körde kubb med grannbarnen och nu 4 h senare har jag knappt sett dom.
Kul när sommarkvällarna är varma och barnen kan va ute och leka länge.



Jag släpade mig runt dryga 4 km joggandes i 28 gradig värme vid 17 tiden. Hemskt!!!!!

Nu är jag värd lite soffhäng!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar