fredag 19 juli 2013

Packa upp, packa om.

Det blev en dags mellanlandning hemma innan väskan packades om.
Jag hann då tvätta och bjuda på middag på solig altan.

I går startade vi dagen med sovmorgon och sen en joggingrunda i Vidingsjö innan vi åkte till mamma och Christer för tvätt av bil, lunch och kaffe.


Väl framme i Stockholm fick jag 2 min mig att fixa till mig på sen var det middag hos Mr W.
Det har tydligen aldrig hänt förr så förväntningarna var stora och han lyckades alldeles perfekt med värdskapet.
Underbar mat, fin utsikt från takterass och mycket gott att dricka.
Det var så trevligt att ingen av oss märkte att klockan plötsligt var 02.30.Det kan man kalla en lyckad middag :-)
Tonfiskburgare tog jag. Jättegott!!!!





Idag sov jag lika länge som när man var tonåring och frukosten hade vi ätit först kl 13.
Färskt bröd och så fick man tom en bulle till. Hör inte till vanligheterna men det var väldigt väldigt gott


Idag var det inte aktuellt med löpning så vi körde istället långpromenad och en blev lång. 3 h nästan. Hela söder runt.
Mycket vackert att se på vägen. Tur jag som gillar fota hade med mobilen.






Det känns i benen att man gått långt. Perfekt motion när man är lite sliten.

Nu tar vi fredagskväll på Söder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar