måndag 8 juli 2013

Mini-semester med barnen

Jag hann bara hem och packa upp innan vi åkte igen. Härligt med ledigt och sommar! 

Idag åkte vi tåget till Stockholm. Skönt att slippa köra och väl i Stockholm köpte vi Stockholmskortet så man kan åka kollektivt hur mycket man vill. 



Vi passade på att åka lite båt med. Kungsholmen runt 




Efter båttur blev det lite shopping. Julia hade ett måste och det var Hollister. Svindyr tröja inhandlad och tonåring nöjd :-) . 


Efter middag i Vasastan är det ett trött gäng som nu vilar i lägenheten framför tv:n. 
07.00 i morse känns. Jag måste sova mer på min ledighet. 
Det ska ordnas redan i natt :-) 


Äntligen en Lina :-). Julia får dela den med mig och jag själv hitta en Julia 


I morrn ser det ut att bli sol! Bra!! Fm måste spenderas i solen. Em och kvällen ska ägnas åt grönan och Skansen enl önskemål från mina tre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar