torsdag 28 februari 2013

Spontant,,

Nåt jag jobbat mycket på är det här med att faktiskt vara spontan.
För några år sen var jag sjukligt kontrollfreak och även om jag gillar struktur i arbete och även i vardagen stundtals så har jag lärt mig att välja vad som är viktigt att ha struktur på och vart man kan va spontan.
Jag har lärt mig ta vara på livet på ett nytt sätt helt enkelt.

I förrgår pratade jag med frugan ( som faktiskt har ett namn med.. Sissela ) . Vi konstaterade att det vore jävligt skönt med lite värme och miljöombyte men vi har båda svårt att pussla ihop en vecka i solen.
Sissela kom då på den strålande idén att man faktiskt kan dra i väg över påsken och att vi där får hem våra barn först på måndagen.
Ons- sönd vore möjligt att resa..
Vi bokade lunchdate dagen efter och sen gick det undan.
Vi är ju handlingskraftiga kvinnor,,

Lunch 11.30- 12.15 och kl 13 var allt bokat, betalt och klart!
Den 27/3 åker vi ner och firar påskledigt på Malta ! :-)
Målet är att slappa, prata, träna, och förhoppningsvis få lite försommarsol :-D
Spontant och helt perfekt!





När jag ändå var igång bokade jag en weekend i Kolmården med barnen oxå.
Lite african -spa och guidad tur i djurparken i slutet på April.
Mysigt att komma iväg med barnen även om det inte är så långt :-)

Ni ser. sjukt spontan.. vart ska detta sluta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar