söndag 24 februari 2013

Söndag

Så underbart med lite sol idag!!!!
Jag körde långpromenad 1.5 h på morgonen och körde sen en hemmadag med röj inne medans barnen lekte med kompisar.
jack har jag knappt sett idag då han var ute precis hela dan.
Jag är så otroligt trött på vintern men Jack gillar vintersporterna iaf :-)
När man inte längre är rökare( jaja det har gått några år nu ) tar man sällan paus men idag tog jag med mig kaffet ut på soldäcket som bitvis är tomt på snö.
Solen värmer tom. Gillart!!!!!


Jag är såklart överlycklig över att jag fick hem dom stora barnen förra helgen men det är fan lite orättvist att jag fick ta hela läx-skörden den här veckan :-P 
Efter mycket tragglande var det sista klart vid 20- tiden idag. 



I morrn åker barnen och jag rivstartar veckan med jobb och sen redan kl 18 blir det bowling och middag med min fd Ledningsgrupp på Releasy.
Ska bli jättekul att träffa alla!
Resterande vecka är smockfull med mestadels roliga saker. Bring it on barre!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar