tisdag 5 februari 2013

In med det nya och ut med det gamla

Ja visst är det lite märkligt men ibland kommer allt på en gång.
Ibland är det tråkigheter som hopar sig, men så en dag vänder det och pusselbitarna faller på plats en efter en och man känner hur den ena positiva saken efter den andra
Härlig känsla.

För mig är det inte bara nya jobbet som ger mig massa ny energi även om jag svävar på små rosa moln och jag redan efter första dagarna stormtrivs så finns det många positiva saker i livet nu.

Att det samtidigt börjar ljusna ute och att våren snart är här gör det hela ännu bättre.

Det kanske är min tur nu att få ha lite mer medvind än senaste åren som bjudit på lite tyngre händelser även om jag ändå hela tiden känt mig otroligt tacksam för det jag har.
Jag vågar inte ropa hej än , men vet ni?
Det känns fan bra! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar