fredag 22 februari 2013

Mysdag med barnen

Istället för sovmorgon körde jag effektiv fm istället när man ändå har tempot uppe :-)
Kl 8.45 trängdes jag med pensionärerna i Ekholmen då jag storhandlade och kl 10 åkte jag till jobbet och hann få undan lite mail innan jag hade möte.

Efter lite lunch med barnen åkte vi ner till stan där Clara fick nya örhängen och en klänning och Jack fick Jeans och tröjor.

Barnen fick sen bestämma aktivitet och det blev Fenomenmagasinet i G:a Linköping

Pedagogen Jack visar lillasyster hur man flyger till Karibien



och hur jorden snurrar och ger oss olika årstider beroende på hur långt bort solen är
'



Jag roade mig med "carola-fläkten"


Många skratt

Gissa vem som vann??


Jag är spelare 1.. Lite hetsigare än Jack då.. :-P



 Vi var kvar till stängning och självklart måste man avsluta ett besök i g:a Linköping med Cloettaboden :-)


 Och idag var det barnens dag, vilket betydde att dom fick bestämma middag.
Mc Donalds :-)



Härlig dag med barnen även om vi inte fick med oss Julia hela dan men nu ska jag tjata ner henne till soffan så vi kan mysa framför TV:n.

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar