onsdag 6 februari 2013

Mina livlinor

Jag fick hem en hostig och lite hängig Clara i måndags så jag fick ringa mina livlinor för att kunna delta på utbildningar på jobbet.
Jennifer var först ut och hon tog Clara i tisdags 7.30-13, innan hon själv skulle jobba
. Clara hade skött sig jättebra och jag kom hem till ett fint hem och en mätt dotter som var pigg och mycket bättre efter lunch.
På em jobbade jag hemma och jag lyckades mirakulöst koppla upp mig via jobbets nät. Perfekt!

Nytt möter gammalt.
Jag jobbade, Clara spelade spel :-)

Lite kvällslektyr
Trots att Clara var pigg ville jag ändå ha henne hemma en dag extra så världens bästa mormor ryckte in och vabbade och hämtade Clara igår kväll för ett dygn på landet.

Jag passade på att åka ner till gymmet för ett pass löpning och styrka innan jag la mig.

Idag efter jobbet fick jag hem en frisk tjej som passade på att leka av sig i snön med grannen i 2 h. perfekt! Då är hon verkligen redo för skola i morrn.

Ikväll är vi trötta! ( iaf vissa av oss)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar