tisdag 22 januari 2013

Mot ljusare tider

Greboturen på eftermiddagarna brukar genomföras i kolmörker.
Igår hände det äntligen. Dagsljus!!! Idag tom solnedgång.
Nu är vi på väg mot ljusare tider! :-D


Här hemma är alla mina tre hemma sen i går med. Underbart!

I morse vaknade jag bredvid den lilla blonda som tydligen smugit in under natten.

mammagrisen
Idag har jag varit ledig från jobbet för att istället spendera hela dagen på nya jobbet med utbildning.
En jättebra dag men fy va ovant det är att sitta still hela dagen.
Jag klockade restiden idag med när jag ändå var i stan. Det är faktiskt ganska stor skillnad att inte åka till Mjärdevi när jag kommer från Grebo. Räknar med att klara det på 50 min istället för 70 min det tar idag.


Nu laddar vi för onsdag! Halvtid :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar