torsdag 3 januari 2013

Besiktning, fika och nätshopping

Dagen startade idag tidigt med besiktning av Uffe kl 07.00.
Blankt papper och mycket beröm för pedantskött bil fick jag helt utan att förtjäna det.
Det tackar vi Christer för!

Efter jobb hade jag idag efterlängtad fikadate med Cornelia.
Vi hade mycket att avhandla så 3 timmars tjejsnack blev det :-)


På vägen hem hämtade jag upp ett av många beställda paket efter mellandagarnas shopping på nätet.
Den här gången från Lyko.
Ny plattång och lite hårprodukter och smink blev det den här gången.


Nu har det sista av julen åkt ner medans jag konstant pratat i telefon.
Nu ska öronen vila och i morrn har jag semester!
Jag ska dock starta dagen på gymmet 06.30 men va fan, jag får ju iaf ut mycket av dagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar