onsdag 9 januari 2013

Mer färg

Logistiken var inte lätt idag men jag fixat till slut.
Min hjälte mamma kom och tog kvällspasset vilket betydde hämta Jack efter innebandyträningen. Ovärderligt!!

Förutom jobb har jag idag hunnit med ett besök på min nya arbetsplats.
Kommer bli jättebra. Fick ett väldigt varmt välkomnande och jag fick träffa en massa nya härliga människor.

På lunchen klämde jag in frissanbesök nr 3 på 4 veckor.
Försök att få färgen att sitta omgång nr 3- check!
Bara och glömma slingor och fält med olika färger just nu. Jag får låta håret vila några veckor nu.
Tur det är så trevligt att va där :-)

börjar bli långt
I morrn väntar en intensiv dag på jobbet. Det händer mycket kul nu.
Det är roligt att få avsluta när det rullar på så bra. I morrn är det ett stort kundbesök som står på agendan. Sånt gillar jag!

Nu slåss jag, Julia och Jack om duschen. Jack vann. Fan! Jag ska ställa mig på kö.

skedning i soffan <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar