söndag 13 januari 2013

Att ge och ta

Ja det är ju det det handlar om ofta, att ge och ta.
Idag fick jag starta dagen med att åka iväg till gymmet och köra ett ordentligt pass och därefter handla i fred medans Julia och Jack tog hand om Clara.
Efter lunchen gjorde vi sen barnens önskemål av aktivitet. Vi åkte till simhallen. Alla nöjda och glada!

Tomt gym kl 10.00

piff i vardagen :-)

Mina minsta finingar
Clara
Ja även jag var i och simmade


och så glass till dom som tål efteråt :-)
 Det var ett trött gäng som kom hem och till kvällsmat lyxade vi till det med våfflor.



Idag var det inte bara barnens väskor som skulle packas utan även min egen.
Det blir min sista jobbresa med Releasy och det blir Borlänge som är destinationen.
Vi åker direkt efter att jag lämnat barnen i morrn bitti och kommer hem sent tisdag kväll.
Resten av veckan kommer bli skitbra! Förutom jobb och träning ska jag hinna med att träffa massa fina människor. Då kan det inte bli annat än bra!! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar