söndag 20 januari 2013

Helg

Helgen har försvunnit fort men hittills varit jättekul.

I fredags besöktes BK livingroom för väldigt trevligt prat och ett par glas vin.
Under kvällen anslöt både Åsa och Jonathan och Emma, Ida och Robert. Väldigt trevligt och väääldigt sent blev det :-)



I Lördags var jag lite sliten men körde storhandling och sen var det bara omladdning som var alternativet. Middag på stan med Cornelia, Anna och Therese väntade och jag och Cornelia åkte ner tidigare för en snabb kaffe och pratstund innan.


På riva åt vi mat , drack vin och skrattade










Men det var en väldigt lugn kväll.

Vid midnatt bestämde vi oss för att åka hem till varma sängen som lockade för oss alla och jag och Cornelia fick skjuts i Kjella J:s nya BMW som vi inte förstod så mycket av, men den var jävligt snabb och hade dubbelt så breda däck som Uffe :-). BMWx6m hette den tydligen. :-P


Tack tjejer för en jättekul kväll!

Nu ska jag va innebandy-mamma några timmar.
Kiosk och sek väntar och såklart att titta på min fina son spela.

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar