tisdag 29 januari 2013

Lite extratid med dom stora.

Senaste dagarna har spenderats med mina två stora som stannat hos mig några dar då dom i morrn åker till Stockholm för att sen åka vidare till solen i Dominikanska republiken.

En viss ovilja till kort...

men Jacken och jag hade ensamtid ikväll då Julia var på konfirmation

och Julia och jag myste igår när Jack tränade fotboll.
Jag har spenderat massor tid i bilen för skjuts till och från aktiviteterna men vad gör det när man får njuta av barnen innan de kommer va borta alldeles för länge.

Idag hade jag möte på nya jobbet kl 10 och valde att starta arbetsdagen på espressohouse för att slippa tappa massa tid i bilen.
Bra start och jag fick massor gjort.



I morrn ska jag och Tobbe ha överlämning hela dagen och sen ska jag nog börja bli klar med allt.
Jag har förträngt att jag har flera bokhyllor med skit som måste tömmas med. :-S men va fan det ska nog gå kvickt bara jag tar tag i det. :-)

Full fart mot onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar