söndag 19 augusti 2012

Tjejkväll

Ja tjejkväll blev både förfest för vissa och efterfest för andra medans vi var ett tappert gäng som var på plats hela tiden ;-)

Tjejmiddag och fira Emma var utgångsläget.
Emma lagade jättegod mat ( och diskade och plockade undan fast jag tror att jag sa att jag skulle göra det men av nån oklar anledning inte fullföljde det )och vi drack vin och pratade i kapp allihop

Charlotte och Stefanie hade nån chipstävling :-)

Värdinnan och kökspersonalen :-P

Karin


presentdax

lite otippat var det smycken.. 

och det här var så fint att jag köpte mig ett likadant

den fyrbenta bruttan var oxå med

lite här och var..

så skulle vi försöka oss på en gruppbild ( fail  )

men då hitta vi ramarna istället..

mycket kul som synes ( och roligare blir det.. )

Försök till gruppbild nr 2 blir sisådär. Jag ser gravid ut ( lovar att det bara ä klänningen som faller mkt märkligt) Emma ser ut och ha fått en spruta silicon i läpparna i present och vi som grupp ser ut som hämtade ur ett avsnitt av DHW ha ha

Nä men sen fortsatte kvällen med mer vin .. och tyngdlyftning med hund ( aset vann över mig.. )

och så kom snyggona som skulle ner till staden på visit.

det plattades hår ( ? )

och coachades..

att få till bra kort verkade va en omöjlighet


och där hitta vi ramen igen. Sjukt kul ( igen)

och när Tanken och Carro åkte till stan meddelande karlarna att dom skulle komma hem på efterfest vilket gjorde att det krävdes drinkar till oss tjejer  för att orka med..

samma armband ( som när man var 14 år.. ) 

så kom dom... Kite, Andy och Knold..

och dagen skulle återberättas med gester..

( fast vi var ju ändå bäst )

och så hitta även pojkarna ramen

Kitte,,,

oklart va som händer här ...

ett försök till ramkort kl 02.15...

går sådär.,..

och inte bättre för dom där två :-P
Nä men runt 02.30 var vi hemma igen, glada och nöjda

Tack alla för en skitkul kväll :-D


3 kommentarer:

  1. Så sjukt alltså. Riktigt sjuk fest. Sådär skulle jag ALDRIG bete mej. Det är ju fasen att det finns bildbevis annars hade jag kunna neka lite till.

    SvaraRadera
  2. ha ha jag besparade er alla citaten.
    Det går bli ett eget inlägg ;-)

    SvaraRadera
  3. Jorråsåatteee. Skulle ALDRIG säga ngra konstiga saker heller för den delen ;) Bävar inför det inlägget, hum.

    SvaraRadera