söndag 26 augusti 2012

Fotboll

Det utlovades regn hela dan men vi klarade oss utan en droppe hela dagen.
Tur när dom har fel även åt det hållet :-)

Långpromenad, handling, tvätt byttes på em mot fika hos pappa i Grebo och sen match för Jack på hemmaplan mot HBK.
Förlust med 15-9 men grymt spel av grabbarna mot riktigt duktiga motståndarna.
Jag gjorde 3 mål idag och va riktigt nöjd med matchen.
Mamman i vanlig ordning stolt.






Julia var hemma och kurerade sig från sin förkylning men mår nu som tur är bättre.

I morrn åker dom igen mina älskade tre och jag har en vecka framför mig där jag har bokat in morgon till kväll måndag- lördag  så nån vila blir det inte tal om, men nästan allt är positiva saker så jag ser fram emot veckan trots att livet är som allra bäst när jag har mina tre nära.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar