onsdag 29 augusti 2012

Lite hängigt,,,

Lite hängigt har det varit idag men tur det finns tabletter och en hel del nässpray :-)
Kroppen ville iaf uppenbarligen sova efter en riktigt lång arbetsdag igår då jag i morse inte vaknade av att klockan ringde 05,20 utan istället vaknade av att Macke och Clara dundrade upp för trappen kl 07.00..
Det tog några sekunder innan jag fattade att jag försovit mig och kopplade varför om var där ( M skulle hämta en sak Clara behövde på fritids )
Trots många fler timmars sömn är de vanliga 5-6 h just nu så var kroppen inte riktigt 100 idag.

Efter jobbet idag  mötte jag upp mamma för middag på Hälsofreak och häng några timmar. Mys!


Gårdagen förresten. Väldigt bra, men lååång dag som innehåll väldigt bra diskussioner och i bilen hem var vi så trötta att vi skrattade hysteriskt ( vissa mer än andra :-P )

Underbart att få jobba nära dessa olika men alla härliga människor.

Lite bilder från gårdagens LG- möte i Sth ( suddigt som vanligt.. )

gladast i bilen

Min jobbsambo som jag för övrigt börjar undra om han bär randigt så ofta för han vet att jag blir yr i huvet av det..  .

Sensommar/ höst - Sth

Suddigt gäng på buss från stan till kontoret efter lunch.
Nä säng och några timmars sömn så jag är pigg och fräsch i morrn ? Ja så får det bli!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar