fredag 10 augusti 2012

Fredaaaag

Visst är det härligt med fredagar när man jobbar.
Alltid härlig stämning då och nivån framåt eftermiddagen lite lägre än vanligtvis vilket brukar leda till mycket skratt :-)

Idag åkte jag tidigt och hämtade Clara och åkte hem för att baka sisådär 50 muffins tills i morrn.


Efter 2 h bak käkade vi tacos och jag körde 1 h långpromenad efter det.
Helt vindstilla. Älskar såna kvällar.



Mys med mina tre små här nu när klockan hunnit bli rätt mycket.

I morrn är en lång dag så det är bäst att försöka komma i säng skapligt sen.

I morrn är ju den där tunga dagen här redan... dagen du Niklas lämnade oss.
Vi kommer göra dagen till nåt riktigt bra och nu är alla förberedelser klara.
Jag har bakat och mamma och Christer har handlat kött och satt upp bord och stolar på hela tomten.
Kl 10 kommer vi i familjen samlas vid graven och vi kommer sen åka hem till mamma och fira henne då hon fyllde i onsdags.
Presenter och tårta blir det och sen ska 8 kg oxfile förberedas och grillas ihop med en massa korvar.
Jag ska göra sallad och skära bröd och vid 14 tiden kommer Niklas närmsta vänner komma i bil efter bil.

Det kommer bli jättebra !

Nu ska jag unna mig ett glas rött , för det är jag värd :-)

2 kommentarer:

  1. Alla mina tankar går till dig min vän och resterade familj..
    Love ya!!!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman. <3 Love ya to!

    SvaraRadera