tisdag 21 augusti 2012

Tisdag

Nu är det intensivt värre på jobbet men sjukt kul då det är bara positiva saker som gör att jag har mycket att göra.
Att ha ett underbart gäng som kavlar upp och bara kör trots riktigt tuffa utmaningar gör att jag älskar mitt jobb varje dag trots det kaos det ofta innebär.

Efter hämtning i Grebo och på Claras fritids tog jag mig en löprunda innan middagen.
Avslutade rundan på blomstertorget då Tarzans mat var slut..
Tur det ligger nära.
Fick med mig lite nytt grönt hem med. 30 % på alla gröna växter så då kunde jag inte låta bli. :-)



Fick sen hjälp i köket av dom två små



Och sen hanns det med lite inlinesåkning innan bad väntade..




Den stora donnan vägrar kort så jag letade upp ett från arkivet :-P



Nu blir det jobb, tvätt och sen Dallas men allra först ska Jack visa mig vilka tröjor han vill shoppa i helgen. Han börjar bli modemedveten nu.,.. ( gahhh inte en till... ) och han vill dessutom köpa parfym.. Det är inte lätt och ha en mamma till smakråd där men det blir säkert bra till slut :-P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar