torsdag 2 augusti 2012

Bilvård blev Skänninge

Idag väcktes jag av den blonda ungen och hennes pappa som kom kl 8.00.

Dagens projekt var "uffe- fix" vilket betyder byte av oljefiler, olja, luftfilter, tätt inne och ute och vaxning så vid 10 åkte jag och Clara till mamma och Crille efter ett snabbt stopp på mekonomen.

Efter att ha tvättat mattorna insåg jag och mamma att det skulle ta tid och att vi mest var i vägen så vi tog med Clara till Skänninge marken istället.

Uffe- innan fix



Efter marknaden åt jag och Clara lite jordgubbar innan Clara åkte hem till Macke och jag bytte gym till en runda i naturen istället.

Lugn kväll här och jag försöker kämpa mig igenom inlägget som ska publiceras 11/8- på Niklas årsdag.
Det är skitviktigt för mig att skriva det inlägget och att det är klart i god tid innan så jag hinner ändra och älta lite , men det är så tungt att skriva och det river upp så mycket, men skam den som ger sig.
nu är tårarna torkade och i morrn blir det nya tag.

Urs så jag saknar´n <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar