onsdag 12 oktober 2011

Ullet och lite till

Igår ringde klockan redan 04,40 och färden mot Ullared påbörjades vid 05,20.
Det var jag, Eva, mamma och Jullan som åkte mot shoppingparadiset.
Efter ett frukoststopp utanför Jönköping va vi framme vid 8,45 och så påbörjades flera timmars hysterisk shopping.
Jag hittade massa fint till barnen och lite julklappar och heminredning blev det med.
Vid 15,20 var det 4 väldigt trötta tjejer som lämnade Ullared med fullastad bil.
hemma redan vid 19- nån form av rekord.:-)

Va iaf sjukt trött igår och jag tom hörde hur grinig jag var så det blev sängen tidigt.

I morse va jag på gymmet redan 06,40, skönt att börja dagen med ett gympass.

Nu är en halvhysterisk dag på bästa jobbet avklarad och jag ska vidare mot ikano och inhandla det sista inför morgondagens vilda västernfest med en av våra kunder.

Förra året körde vi hawaii... det var  hmmm .. minnesvärt.
Morgondagens fest blir något lugnare.  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar