torsdag 20 oktober 2011

det händer grejer

och det går undan. :-)

Nytt är att jag från och med sen några dar sen är Tf Platschef på Releasy Linköping. En riktigt rolig utmaning! Jag kommer under en period känna om det känns bra och ledningen samma sak så får vi se o det blir permanent eller inte.
Jag har arbetat på Releasy i 9 år snart och fått utvecklas hela tiden och detta var nu mitt naturligt sista mål och det är jättekul att få detta förtroende.

Då jag har en massa nya arbetsuppgifter men inte hunnit få bort de gamla så har jag av förklarliga skäl hysteriskt mycket att göra just nu men det kommer lätta.
Mina kunder kommer informeras i morrn samt på måndag ( tidningen) så ni som läser och jobbar mot dom, håll detta för er själva så jag får berätta själv :-).

I övrigt så har det varit full rulle hemma med.
Igår simskola med den minsta donnan.
Hon är mer under vattnet än över och då går det ju framåt :-)





Igår tog vi höstsprutan på jobbet och jag har tagit den varje år utan problem men i år blev jag riktigt dålig med närmare 40 grader i feber och frossa på kvällen så efter att jag lagt barnen la jag mig med morgonrock på. under 2 täcken fullproppad med panodil och somnade. Som tur var vaknade jag utan feber och har mått bra idag så det va snabbt övergående.

I morrn väntar en fullspäckad dag med möten och kundbesök och sen äntligen, en välbehövlig helg!

3 kommentarer:

  1. Vad kul, grattis gumman =) Jobba inte föööör mycket nu, kramar!

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet. Saknar er!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Carro och Jennie!
    Carro jag lovar att inte jobba ihjäl mig. Har ju lovat Clara att jag ska bli gammal ;-)

    Jennie- Jag och Henrietta saknar verkligen dig!!!! Om du vill ut och resa är du varmt välkommen :-)

    SvaraRadera