måndag 10 oktober 2011

Ny vecka

och den startade med att jag lämnade alla barn på dagis och skolan se jobb lång-dag idag. 

Igår hade vi lugn dag med utelek på fm .Vi tog en långpromenad till Hjulsbro och hämtade upp Milon och Sofi för lite lek i lekparken i närheten och lite studsmattelek hemma hos Milon.





Vi tog sen en extrasväng och handlade lite så det blev över 3 h ute. Skönt!
Hemma så bakade vi bullar jag och Clara sen hade tjejerna sminkstund och jag flydde iväg till gymmet en timme.
Lugn kväll hemma med tvätt och packning på schemat.

Idag har det varit fullt ös på jobbet hela dagen så jag hoppas kunna somna lätt ikväll för i morrn ringer klockan 04,30 för jag, mamma, Eva och Jullan ska i morrn till Ullared :-D .

2 kommentarer:

  1. Vi har funderat många gånger på att åka till Ullared. Men det har helt enkelt inte blivit av. Lika bra kanske! Misstänker att jag skulle handla hur mycket som helst! Trevlig resa

    SvaraRadera
  2. ja man slår pengarekord varje år.. ;-) Men kul är det. Om ni åker nån gång, lämna barnen hemma och vässa armbågarna. Kram

    SvaraRadera