lördag 29 oktober 2011

Höst-Lördag

Fredagskvällen spenderades i soffan med god mat, ett glas rött och lite godis och man somna gott efter en riktigt intensiv jobbvecka.

Idag började jag dagen med att hälsa på Niklas och byta ut ljusen och vidare mot Ikano där jag upptäckte att det va lönehelg så jag fick trängas rejält..
Hittade dock en del julklappar, fars dag presenter och lite bra och ha saker på Ikea.
Jack hade innebandycup ( heter det säker inte men skit samma) i Åtvid idag och jag hann och se sista matchen. Idag fick jag hejja på nr 14 :-)

Jackens första innebandymatch i Åtvid :-)
Jag hann sen precis med en PW på 1 h innan det blev mörkt.
Passade även på att storhandla inför barnens höstlov nästa vecka så nu är kyl och frys fyllda inför måndag.

Min vecka kommer börja med en Stockholmresa även denna vecka så mamma och pappa ska båda rycka in och va barnvakter och hämta barnen åt mig.

Nu blir det premiären av Så mycket bättre med lite gott till.

Fortsatt trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar