lördag 15 oktober 2011

cowboysare och förkylning

oj va dagarna går snabbt.,.
I torsdags hade vi fest på Matverkstan och årets tema var vilda vestern.
Vi hade en jättekul kväll med god mat och dryck.







Fredagen spenderades på scandic city med frukost, möten , och sen en sen lunch och fortsatte sen med ett pass på gymmet och ett varmt bad innan jag och Peter och jag gick på bio, Svensson, Svensson - i nöd och lust- Den va riktigt bra :-).
Jag va lite hängig igår, en härlig förkylning på g så jag har hällt i mig nån skit vi köpte i Turkiet som brukar hjälpa och proppar ipren för fullt.
Lite bättre idag efter en natt med många timmars sömn men jag är fortfarande lite hängig.

Har varit och storhandlat och tvättat men annars kommer det bli lugnt idag på dan. Ska hälsa på Niklas på kyrkogården bara.

Ikväll ska jag och Peter till Anna och Erik på käk och lite vin. Ska bli jättekul , så nu lite vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar