torsdag 30 januari 2014

Torsdagsdate

Snart torsdagsdate med mamma :-)

Den här veckan försvinner lika fort som alla andra. Jag har förutom massor timmars jobb hunnit med tre gympass varav ett var löpning 6,5 km och övriga bestod av styrketimmar i gymmet.
I tisdagskväll hade jag genomgång med en av våra PT och det var väldigt skönt att höra att jag tränar alldeles rätt ( tack fina frugan för att du lärt mig allt ) jag har sen länge fått träningen att bli vardag och det är oftast det svåraste.
Jag fick lite bra tips på upplägg mellan styrka och löpning/ spinning som jag redan nu anammat.  Kul att få bolla med proffs. Nu är det bara att fortsätta kämpa på med både träning och kost.

Förutom jobb och träning har jag hunnit träffa min älskade bonussyster och snacka skit och så tjejdate med Cornelia igår.

Hemma har städerskan lämnat huset i perfekt skick- och när jag kom hem i tisdags hade nya glossyboxen kommit. Älskart!



Idag på lunchen hann jag med det sista ärendet innan galan.- strumpbyxor. Kontrollfreaket körde dubbelt upp ifall ett par går sönder  ( såklart )

Favvolunchen


Jag har fortfarande en del utmaningar i logistiken inför i morrn och inför helgen men jag brukar reda upp det i sista stund. Det rer sig som vi säger i Östergötland :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar