måndag 6 januari 2014

Home sweet home

Vi kom fram till flygplatsen lagom tills att solen försvann ner vid 16.30 igår  och efter 1.5 h flygning med bekvämt SAS-plan var vi framme på Arlanda. Smidigt!


Solnedgång i regnigt Berlin.

Idag efter frukost åkte jag hem till huset i Linköping och det var en rödhårig kille som saknat mig väldigt mycket som väntade utanför dörren.
Han la sig sen demonstrativt i väskan när jag höll på att packa upp. :-)


Måndagen har ägnats åt uppackning, storhandling, biltvätt, promenad och så har julpyntet åkt ner. Skönt!!!
Mot våren!!!



Nu saknar jag mina ungar otroligt mycket. I morrn har dom studiedag och är med sina pappor så de kommer allihop på onsdag. Längtar!!!!

I morrn är det dax för jobb igen. Ser jag fram emot.

Mot tisdag!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar