måndag 20 januari 2014

Tålamod..

Ja jag är väl inte känd för att vara den personen med mest tålamod kanske..
Ok jag har jävligt dåligt tålamod tom, men nu senaste dagarna har jag vid flera tillfällen hållt mig helt lugn och trevlig i situationer då jag brukar bränna av ordentligt.
Telenor tex. Vilka jävla nötter. Drar inte hela historien men summan av allt var iaf att vi avslutade mitt mobila bredband och att de sa att jag INTE skulle behöva betala nåt mer och att det INTE skulle komma nån mer faktura när vi talades vid sist.
Vad hände igår tror ni?
Jo jag fick en e-faktura på 2 månadsbelopp haha. Man vet inte om man ska skratta eller gråta..
Jag prata med dom igår iaf och M gick ut ur rummet beredd på ett psykbryt från min sida  men jag lyckades hålla mig helt lugn och fakturan makulerades ( förhoppningvis tillägger jag lätt skeptisk ) 

Börjar jag lägga av mig tro??? 

Ny vecka nya tag och idag fick jag se solen gå upp på E4:an mot Linköping. 
Vacker men iskall dag. 

Lunch och gokaffe med Lisa idag ! Vi måste ju prata i kapp efter helgen. 


När jag hämtade barnen fick vi se solnedgången ( Jack får alltid fota när jag kör. ) 


Eftersom jag hade 3 väskor och barnen 2 var så kan ni ju tänka er hur hallen såg ut vid 17... Katastrofläger.. 
Men nu är allt uppackat. 

Mitt senaste X fick iaf inte MVG i hemkunskap eller så missa han lektionerna när man lärde sig tvätta. 
En av tröjorna från jul såg ut såhär : 


30 grader står det av en anledning. :-P.
Det var tröja nr 3 han gör så med. Haha. 
Otur. Han försökte dra en vals om att hon fastnat med tröjan nånstans. Kul kille. :-) 

Ok. Mysbyxorna på. I natt behöver jag verkligen sova lite fler timmar än i natt. Vi lekte nämligen hela havet stormar gällande sovplatser. 
I natt ska hoppas jag att de enda som byter sovplats är katten :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar